Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2016

Αντικειμενικη ενημερωση; Αναθεωρηστε... osarena-cerebrux-technopolitan

Στον ελληνικό χώρο του ΕΛΛΑΚ είναι λίγες οι πηγές ενημέρωσης. Είναι λίγα τα blogs, ιστοσελίδες κλπ. Ακόμα και αυτά τα λίγα, ΔΕΝ ενημερώνουν αντικειμενικά το κοινό. Στα περισσότερα μέσα αρθρογραφώ και εγώ. Όμως επειδή δεν είμαι επαγγελματίας του χώρου και γράφω ΜΟΝΟ όταν έχω ελεύθερο χρόνο (και όταν έχω κάτι να πω).

Δυο από τα μέσα ενημέρωσης που μου αρέσει να διαβάζω (και να γράφω που και που) είναι το osarena.net και το cerebrux.net. Πρόσφατα, το cerebrux.net συνεργάζεται με το doctorandroid.gr για την έκδοση podcast του technopolitan.gr με νέα από τον τεχνολογικό χώρο.

Ο λόγος που γράφω το παρόν άρθρο είναι για να δείξω την μονόπλευρη ενημέρωση που παρέχουν στο κοινό. Θα μου πείτε, ρε μεγάλε, αφού έχεις κωδικό και στα δυο, γιατί δεν μπαίνεις να ενημερώσεις εσύ για τα θέματα που θέλεις; Εν μέρη έχετε δίκιο αλλά όπως είπα παραπάνω, δεν πληρώνομαι για την συγγραφή άρθρων. Τα blogs αυτά ανήκουν σε άλλους, οπότε εάν θέλουν να αναφέρουν ότι ασχολούνται με όλα τα projects, πρέπει να συντονίζει καλά ο συντονιστής τους (προσωπικά τους γνωρίζω όλους). Και δεν υπάρχει δικαιολογία ότι δεν το καταλάβαμε γιατί όλοι με ακολουθούν σε όλα μου τα social media όπου έχω κάνει αναφορά σε όλα τα παρακάτω γεγονότα.

ΓΕΓΟΝΟΤΑ:
1. Την προηγούμενη εβδομάδα είχαμε release της openSUSE Leap 42.2. Μου ζητήθηκε να γράψω στο παρόν blog, όπως και έκανα.
2. Αυτή την εβδομάδα είχαμε έκδοση της διανομής Fedora 25.

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ:
Κράτησα screenshots των ιστοσελίδων σε ημερομηνίες που θα έπρεπε να αναφέρουν κάτι. Πάμε να δούμε:

1. Στις 16 Νοεμβρίου είχαμε την έκδοση του openSUSE Leap 42.2. Μια μέρα μετά:

Η πρώτη σελίδα του osarena.net αναφέρει για το Budgie desktop ενώ δεν υπάρχει αναφορά για openSUSE (ούτε και παρακάτω).


Η πρώτη σελίδα του technopolitan.gr με τα νέα που αναφέρουν στο podcast.


Η σελίδα cerebrux.net είχε πρώτη είδηση το podcast.

2. Στις 22 Νοεμβρίου είχαμε την κυκλοφορία της έκδοσης Fedora 25.

Η πρώτη σελίδα του osarena.net δεν αναφέρει τίποτα για την κυκλοφορία της διανομής, ούτε αναφέρει την κυκλοφορία της έκδοσης openSUSE Leap.


Το cerebrux.net έχει ως πρώτη είδηση το podcast του technopolitan.gr. Όπως βλέπετε στα θέματα, αναφέρει μέχρι και το ReactOS ενώ τίποτα για Fedora ούτε για openSUSE. Μην μου πείτε ότι το ReactOS είναι πιο σοβαρό νέο από την κυκλοφορία των διανομών.


Μάλλον πρέπει να αναθεωρήσετε για την αντικειμενική ενημέρωση για όλες τις διανομές κλπ.